Sommarloooov

Heej! 
Nu har jag SOMMARLOOOOVVVV 😍😍😍
Yes asså det är det här man har kämpat för hela terminen typ, iallafall jag lol. 

Men i början av 7an så valde jag sångtillval och nu skulle vi sjunga på skolavslutningen. Väääärldens tråkigaste "medley", typ begravning. Men aa. Så vi var tvungna att repa efter skoldagar osv och dessutom komma kl 1 till kyrkan och vara med på alla 3 skolavslutningar. Så sen medans alla var hemma och fixade sig så var vi i kyrkan.. Men ja vi hann fixa oss ändå, jag var hemma hos Martina med Ebba (som också är med i sångtillvalet) och det var supermysigt, loveu babyhorses. 
Men ja det tråkigaste var att vi inte fick tillfälle att säga hejdå till alla eftersom vi var tvungna att gå tillbaka till kyrkan :( Lyssna tre gånger på alla nummer och prästens tal och rektorns tal, KUL. Haha men sen blev de picknick efter så det var cozyyyy <3 
Men japp och så gjorde vi en film också, den blev skitbra och kommer få en Oscar :) skoja














Puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fin du är!

2014-06-14 @ 15:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: