Veckan!

Har haft fullt upp den här veckan! 
 
I onsdags sjöng jag ju som sagt i radio, och det var hur kul som helst!
 
Här kan du lyssna på Lillebror

Efter skolan så åkte jag till Dubberman och dubbade, har aldrig nånsin gjort det förut och de sa att jag var en naturbegåvning, så det var ju jättekul! 
 

Sedan åt vi pizza och det var jättegottttt

Ser ut som att 10 pers har vart här, men vi var 4..
 
Efter det så övade jag med dansarna till numret på Malta! Kommer bli sjukt kul!
 
Puss! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag är en kille i 13ålder vad tycke du man ska göra om man vill bli som du

2015-04-11 @ 09:09:45
Postat av: Lisa

Hej du är min idol! Jag skulle göra vad som helst för att då träffa dig ! Jag älskar din låt på engelska och svenska ! I LOVE YOU

2015-05-27 @ 07:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: