P4 radio

Heej!
Idag och igår så har min skola prao, i alla fall 7orna, så igår skulle jag ha praoat i en studio och sjungit, men jag är fortfarande sjuk så jag kunde inte. Idag så ska jag "praoa" med repetitioner inför Lilla melodifestivalen på Danskompaniet.

I morse vid ca 08.45 skulle jag ha en radiointervju för P4. Så jag och mamma åkte dit i god tid och hade en plan för hur vi skulle åka. Men så såg vi en buss som gick direkt till Radiohuset och tänkte att jomen det var väl smart att ta den och åka direktt dit... Nej :| det tog så sjuuuuukt lång tid så vi bestämde oss för att gå av i Hornstull och ta tunnelbanan för vi skulle komma försent annars. De ringde från radion och frågade vart vi var för det var bara några minuter till sändning och vi var inte ens där.. :/ Såå vi sprang sen hela vägen från Karlaplans tunnelbanestation till Radiohuset och för er som vet avståndet där emellan så är det nog inte så svårt att förstå att jag typ dog för jag har inte sprungit på en vecka pga att jag har varit sjuk :| 
Mm men sen kom vi ändå fraaam, dock helt svettiga. Det var ju lite lagom stelt. Men jag fick ett glas vatten och blev sen inputtad i studion och vi började typ direkt. Men därinne var det också aasvarmt så jag satt där och droppade typ hahaha dom ba mm mys. Men ja det var ialafall jättekul! Ni kan lyssna på det här :)
Ni kan spola fram till typ 2:45 om ni vill höra mig :) 






Snart ska jag åka och repa, vi hörs!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: