Skolstart!

Skolan har ju börjat nu, för en del, inklusive mig.. 
Det är både kul och tråkigt tycker jag, eftersom man får träffa alla igen, men samtidigt betyder det att sommaren är slut och man måste börja plugga och hålla på.. 
Jag började igår, och det var en chill dag för vi träffade bara lärarna och sådär :) (en lärare var ganska snygg hehe) 
Imorse träffades jag och några härliga människor och åt frukost i Liljeholmen :) (jag åt sushi #swag)
Efter det var hela 8an på 75 pers och bowlade :)
Så mina två dagar har varit bra, hur har eran skolstart varit? ❤️



Puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! Tycker din blogg är jäättee bra! Och du är så duktig på att sjunga!
Snälla svara på denna kommentar jag skulle bli så himla glad!❤️
Puss

Svar: Tack så mycket! ❤️
juliakedhammar.blogg.se

2014-08-26 @ 14:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: