Helgen

Hej! 
Tänkte berätta lite om helgen :)
För er som inte vet, så är jag en av 8 finalister i Lilla Melodifestivalen 2014! Sååååå sjukt kul, helt sjukt. Typ det bästa som hänt mig, mer om det i nästa inlägg!! 

Tillbaka till helgen :)
På lördagen skulle deltagarna och filmteamet ses kl 14.30, så jag åkte dit vi skulle ses, trodde jag... :| Aaa jag åkte fel meeen jag hittade rätt tillslut, dock kom jag till Danskompaniet 20 min sent, men bättre sent än aldrig ;) (ett ordspråk som passar mig som handen i handsken) (ett till ordspråk där sneaky sneaky) Men jag kommer aaalltid försent till allting.. 
Men japp där bara umgicks deltagarna och hade jättekul och mysigt :) 
Kl 5 gick vi ner till Rålisparken, en park i Stockholm, där vi skulle äta picknicksmiddag. (finns det ordet?) 
Vi spelade fotboll, åt pizza och jordgubbar och snackade. Eftersom vi blev filmade hela tiden så var vi tvungna att avbryta fotbollen flera gånger och göra om samma sak för att de skulle få bättre vinkel, samma sak när vi pratade :)

Efter middagen tänkte vi alla gå på stan men så blev det tyvärr inte :(

På söndagen skulle vi ses kl 9 där jag trodde vi skulle ses första dagen, på ett skivbolag i Stockholm. 
Där hade jag, och alla andra, en timmes lång intervju. Det var så sjukt varmt i rummet så jag blev så jäävla lökig, hoppas det inte syns på tv sen, det blir ju lite lagom pinsamt.
Vi spelade in låtarna vi har gjort tillsammans med våra producenter, jag spelade in med Thomas G-son (!!! :D). 
Även den dagen umgicks vi och hade kul och vi är så hitech att vi klarade av att logga in på netflix på tvn och titta på film hahah. 
Dagen tog slut vid 17. 
Hela helgen har varit jääättebra!
Så nu vet ni vad jag gjorde i helgen, hoppas ni hade en bra helg! :) 




Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: