Det här är jag!

 



Hej! Jag heter Julia Maria Linnea Kedhammar och har levt 14 år här på jorden. Mina intressen är framför allt musik men också fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina kompisar.

Jag har sjungit sedan jag började prata och dansat sedan jag började gå. Jag bar ballerinakjolar och snurrade runt i huset samtidigt som jag nynnade på nån melodi jag nyss hade lärt mig, plinkade på gitarren och låtsades att jag var medveten om vad jag spelade, senare skrev jag texter där jag förökte rimma.

Musiken har alltid varit med mig, det är den som har fått mig till den jag är idag. Haha, vad djupt det där lät, men så är det. 
Jag har spelat fotboll i ca 9 år och numera spelar jag i Älvsjö Aik där jag oftast spelar innermittfältare med nummer 9 på ryggen. Nu vet ni liiiite om mig, och här kommer ni få lära känna mig innan och utantill.
På den här bloggen kommer jag uppdatera om mitt liv, musik, mode, smink, allt möjligt! Så följ gärna den här bloggen om ni vill lära känna mig mer! Trots att jag är en tjej som älskar livet och vill prova nästan allt (inte röka osv) så är jag nog ganska mysig ändå ;) 
VI hörs!
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: