Så jävla glad

Heej! 
Är så sjukt jävla lycklig, ni förstår inte.
I fredags så var det ju final i Lilla Melodifestivalen 2014, och jag vann hela jävla skiten! ;) Trodde aaaaldrig att jag skulle vinna, alla var så sjukt grymma. Men jag vann. Helt galet. Framträdandet gick bra, men genrepet gick mindre bra. Jag hörde inte mig själv i mikrofonen, men det blev bättre på själva finalen. Den här resan har varit så sjukt rolig, och att dessutom avsluta allt med en vinst är ju helt underbart. Vill tacka alla som har gjort den här resan så himla bra, tack för att NI är så jävla bra. 
Att sitta där i soffan och vänta på resultatet var det värsta jag gjort, dock var denna melloresa det bästa jag gjort. Så fort jag hörde mitt namn som vinnare så började jag gråta och det var sjukt svårt att sjunga min låt igen, haha ;) 
Men allt detta är minnen för livet. 
Efteråt kom massa som ville ta bilder och ha autografer och det var jätteroligt!! Så om nån vill nåt sånt så ska ni veta att jag tycker att det är jättekul :D Det var massa som ville intervjua och krama och gratta och allt blev kaos haha men så himla roligt. 
Tack än en gång för allt stöd! 

Här kommer lite bilder


























Håll utkik efter mig! Kommer uppträda och intervjuas osv! Radio P4 imorgon kl 08.40. 

Såååå glad, tack igen! 
 
Puss



Kommentarer
Postat av: Tova

Grattis!

2014-06-14 @ 15:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: