Södertälje

Heej!
Gud va länge sen jag gjorde ett inlägg, sorry! Ska bättra mig :)

Den här veckan har jag varit på ssc (stadium sports camp) med ett gäng härliga människor. Det var sjukt kul, andra gången jag är där. För er som inte vet så är det ett läger för massa olika sporter, det håller på i 4 veckor och så är man där en vecka och sen kommer andra. Man träffar nya vänner och har allmänt skitkul. Men den största delen av tiden tjockar man sig med saker från kiosken hahah x) 

Igår var jag i Södertälje och uppträdde och det var riktigt kul! Jag kom direkt från SSC så jag var rätt trött haha, men det gick bra ändå! Jag körde några gamla låtar och det var också skitkul. Tack alla fina människor i Södertälje för ert stöd! 









 
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: