Gotland

Heej! 
I måndags kom jag hem från Gotland där jag och min familj var i 3 dagar :)
På lördagen kom vi med båten till Gotland kl 10 på morgonen (/dagen). Vi behövde gå upp jättetidigt för att hinna till båten, och jag hatar att gå upp tidigt och älskar att sova :/ 
Vi gick runt i Visby hela dagen. Det är första gången jag är på Gotland så det var ju kul :)
   I Visby träffade jag min bästavän Martina, och vi gick runt i stan och bara snackade och det var jättemysigt. 
Vi handlade godis i affären där pippi handlade 18 kg godis! (fangirling) 
Sedan åkte vi till stugan. Det var mamma och pappas bröllopsdag så vi skulle gå ut och äta :)
På campingen vi bodde på fanns det jätteroliga studsmattor! Men självklart skulle jag göra en volt och sträcker hela nacken så jag inte kan hålla huvudet uppe... Meeen sån är jag, och jag mår bra nu sa japp :)

På söndagen var själva Nikelodeondagen så då uppträdde alla duktiga artister och det var roligt som vanligt :) 
Det var mycket folk och ni var en jättebra publik! Och jättebra på att ta selfies måste jag säga B) 

På måndagen gick vi in i Villa villekulla (!!! :D) och det var kul :) hahah men sen tog vi båten hem och sen var gotlandsresan slut :) :( 

Nästa gång hoppas jag få se lite mer av gotland, vi ses snart!

 




 



Jacka: Cubus
Linne: Rut & cirkle
Jeans: Dr denim

 
 




Selfien finns på min instagram @juliakedhammar 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: